Wim en Line naar Rome

Vanaf 4 juni 2005 zijn Jacqueline Vermeij en Wim Versloot op pad naar Rome. Zij scootert, hij loopt. Vanuit Arnhem gaan zij via Duitsland en Zwitserland naar Italië. Medio september willen zij arriveren in Rome. Tevens lopen zij voor een goed doel: Stichting Bosnische Toekomst, een organisatie die hulp biedt aan Bosnische vluchtelingen in Travnik. Op deze weblog doen zij regelmatig verslag van hun belevenissen onderweg.

07 september 2005

We zijn er!

Tot onze grote vreugde, geluk en ook wel een beetje trots kunnen we melden dat we vanmiddag, 7 september 2005, gearriveerd zijn op het St. Pieterplein in Rome.


Het is voor ons een fantastisch avontuur geweest, waar we elke minuut van hebben genoten. Niet zozeer Rome was het doel, maar de reis op zich. Wat dat betreft kunnen we zeggen dat we geslaagd zijn. We kunnen over een aantal dagen naar huis met een grote rugzak vol herinneringen en hopen dat we via de weblog een beetje hebben kunnen overbrengen van onze belevenissen. We hebben in ieder geval genoten van alle reacties die we hebben mogen ontvangen, dat waren elke keer weer kleine cadeautjes. Iedereen enorm bedankt daarvoor.

Ook heeft het lopen voor een goed doel een extra dimensie voor ons aan deze tocht gegeven, wat we voor geen goud hadden willen missen. Het eindbedrag gaat al onze verwachtingen te boven. Namens ons, maar ongetwijfeld ook namens Stichting Bosnische Toekomst, willen we iedere sponsor van harte bedanken voor hun bijdrage.

Toch willen we zelf ook nog een ludieke actie doen om het sponsorbedrag nog enigzins te verhogen. Voor iedere reactie (niet anoniem) op dit bericht op de weblog voor 20 september 2005 zullen wij een bedrag storten voor Stichting Bosnische Toekomst. We dagen jullie uit....

Voor de liefhebbers zullen we van de komende dagen in Rome en de terugreis nog verslag doen op de weblog.

Groeten uit Rome van Wim en Jacqueline

29 Comments:

At 7/9/05 11:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

ha W&J,

VAN HARTE GEFELICITEERD met het halen van het eindPUNT en het beleven van het DOEL!!!!

Nou ik durf die handschoen wel op te nemen hoor, en jullie nog een pootje uit te draaien..... . Daarbij kan ik ook zeggen... JULLIE hebben het gehaald dus moet IK storten op rekeningnummer.... Stichting bosnische vluchteling!!!

Hartelijke groet,
Ellen

 
At 8/9/05 8:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jacqueline en Wim,

Per bericht betalen? O.k....

 
At 8/9/05 8:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jacqueline en Wim,

Hartelijk....

 
At 8/9/05 8:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jacqeline en Wim,

Gefeliciteerd....

 
At 8/9/05 9:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jacqueline en Wim,

Met het halen van Rome! Schitterend hoe het jullie gelukt is. Vooral omdat het jullie zoveel plezier heeft opgeleverd.
Nog veel plezier in Rome en maak wat van de terugreis. Het zal leuk zijn als jullie nog langskwamen.
groetjes SJAM

 
At 8/9/05 9:31 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Jakkes en Wim,

Kijk dit is natuurlijk een uitdaging naar mijn hart. Die pak ik dan ook graag op.

Heel hartelijk gefeliciteerd met deze fantastische prestatie!!!

Zie jullie nu gauw.

Liefs van Anne-Marie

 
At 8/9/05 9:33 a.m., Anonymous Anoniem said...

En het zat er natuurlijk dik in dat ook ik even wilde reageren.

Lieve Wim,

Ik ben heel blij dat je al die km hebt gelopen, maar ik ben nog blijer dat ik die niet mee heb hoeven lopen. Ik ben ten slotte een luie ier!
Kom maar gauw weer met me knuffelen!


Een lekkere dikke lebber van Noortje

 
At 8/9/05 9:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Line,

Ik weet dat je me op een afstandje erg lief vindt, maar van dichtbij toch beduidend minder. Toch wil ik je ook feliciteren. Al die scooterkilometers. Poe, dat doe ik je niet na hoor.

Toch ook voor jou een lekkere dikke lebber, dat mag toch wel?

Noortje

 
At 8/9/05 12:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Wim en Line,

Anne-Marie heeft mij gestrikt voor de sponsoring. En dat heb ik met liefde gedaan, hoor!
Nu zie ik dat jullie ook willen sponsoren op basis van commentaar op jullie aankomst. Dus bijdeze:

Fantastisch dat jullie volgens planning en gezond de eindstreep hebben bereikt!!!

Nu nog even wachten hoeveel berichten er nog binnenkomen.

Groetjes en nog veel plezier in Rome,
Johan Thissen

 
At 8/9/05 7:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ha die Wim,

Van harte gefeliciteerd en ik droom er al lang van om je een poot uit te draaien dus deze gelegenheid mag ik niet voorbij laten gaan.
Hoeveel boodschappen mag je per persoon erop zetten? ;-)

Ik hoop je gauw weer in Arnhem te zien

Tot dan
Ruud van Tongeren

 
At 9/9/05 9:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jaws,

Ik ben trots op jullie dat jullie alles goed hebben doorstaan! Ondanks de vijverfolie nachtelijk bezoek en dankzij de inspiratie langs de kant van de weg... Iedere ochtend vroeg uit de veren op de rust dag na en nauwelijks alleen, stevast doorlopen, verkassen en allerlei indrukken en ontmoetingen.

We gaan jullie gauw weer zien, geniet nog even van het onthaasten.
Anne marie, volgens afspraak voor ons 50 km meer, met dank aan al het meelopen.

Liefs Ellen
p.s. Leuke foto!

 
At 9/9/05 4:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

SUPER!!!! Jullie zijn een stel buren om TROTS op te zijn!

Geniet nog even door he!

liefs van nr. 4!

 
At 11/9/05 11:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heeeeeeey Wimpieman en aanhang!

Leuk om te zien dat jullie het gered hebben en het was ook interessant om af en toe even over jullie tripje te lezen(lees: fotos te kijken ;)) En nu maar hopen dat jullie niet té gewend zijn aan jullie tentje

Groetjes van de allerbeste ex-stagiair
(Eindelijk payback voor al die keren dat ik 512 moest halen :P )

 
At 12/9/05 9:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met jullie fantastische tocht! Een geweldige prestatie. Wat een kick moet dat zijn om dan uiteindelijk op het St. Pieterplein te staan.

Groeten, Anke (een collega van Anne-Marie)

 
At 12/9/05 10:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jacqueline en Wim,
Van harte Gefeliciteerd!!

Groet,
Freddie

 
At 13/9/05 11:29 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ciao Wim en Jacqueline,
Way to go!! Gefeliciteerd met het behalen van jullie eindbestemming, maar ook met het waarmaken van jullie, echt 'vet cool'!! Zelf net terug van vakantie in Griekenland en als eerste jullie weblog gelezen, ik zal het nog missen! Geniet nog van ieder moment, want dat wordt zwaar afkicken van al die heerlijke maanden. Enne, nu dokke dus haha! Wim, tot maandag op kantoor, kan ik eindelijk weer een 512 voor je halen :-)
Groetjes en behouden terugreis,
Linda

 
At 13/9/05 11:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

Was het woord 'droom' vergeten in mijn vorige bericht. Dat wordt een dure vergissing gna gna. Zelf invoegen in juiste regel dan maar!
Doeiiiiiiii!

 
At 13/9/05 11:43 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hey, maar niet om jullie nou op kosten te jagen ofzo, maar die dranghekken op het Sint Pietersplein, was dat nou echt nodig bij jullie intocht? Beetje hoog in de bol hoor,hihihihahahahohoho! Ok, ik ga weer aan mijn werk, alhoewel dit veel leuker is :-)

 
At 13/9/05 2:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

512? 512? Wim heeft voor 5 maanden aan Italiaanse wijn en Knodels meegenomen!

 
At 13/9/05 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

En ik heb al het water in onze NUON tap laten zegenen, dus nu elke dag vers wijwater voor onze (V)Rome Wimmie. Ja, van je collega's moet je het maar hebben.

 
At 13/9/05 3:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

mm ik vind er wel een verdacht geel kleurtje aan zitten aan dat NUON wijwater...Volgens mijn willen ze ons weg hebben hier en hebben ze het automaatje aan het vrouwentoilet gekoppeld.

 
At 13/9/05 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tja, nu hoeven jullie niet alleen meer naar ons gezeik te luisteren hehe. Maffe chatbox is dit trouwens, er doet niemand mee behalve jij. Weird :-)

 
At 13/9/05 4:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja weirdo sjetbox dit...al dat griekse gezwats pff
Misschien moeten we ook zo'n sjetbox op onze site bouwen Linda.
Komt er ook eens iemand langs.
Wim Plan jij dat even in?

 
At 14/9/05 9:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geweldig dat jullie het gehaald hebben!! Ellen en ik hebben ook erg genoten van jullie verhalen, zowel op de weglog als face-to-face. Van het bezoek aan jullie in Italia hebben wij ook erg genoten.

 
At 15/9/05 7:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd !!!

Liefs

Lysanne, Danielle, Ingrid en Arthur

 
At 15/9/05 7:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

... was ik nog vergeten..
komen jullie belevenissen ook in boekvorm uit ??

Liefs,

Arthur

 
At 16/9/05 5:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een mooi initiatief voor mensen waarvan ik weet dat ze het zeker kunnen gebruiken.
Tippie: verdeel tot op het laagste niveau de sponsorbedragen. Hoewel je werkelijk alles van te voren beschouwd hebt, zijn er zeker altijd kapers op de kust in Travnik. Heel hartelijk gefeliciteerd met het behalen van de gestelde doelen. Ik vind het een megaprestatie en een zeer goed voorbeeld voor anderen. (verdorie, bij die laatste groep hoor ik zelf ook) Het zal zeker aanzet zijn voor meer ideeen op dit vlak. Geniet van jullie prestatie;

Groeten,

Yvonne & Alwin

 
At 18/9/05 7:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Wim en Jacqueline,

Van harte gefeliciteerd met deze fantastische prestatie!!!!!!
We zijn benieuwd naar de verhalen...

Groetjes,
AJ, Coby en Quinten

 
At 19/9/05 4:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hallo Wim en Line

Gefeliciteerd met het einddoel.
Ik zal jullie verhalen missen. Erg leuk deze verhalen life te hebben gehoord.

Groetjes,
Henri

 

Een reactie posten

<< Home